The bell is ringing

Now it's time... För mig att böja blogga igen! Efter paus över dryga sommaren så har det börjat kliiiia i fingrarna på mig. Behöver skriva av mig lite och ägna mig åt annat än facebook på datorn. Kände att det var dags för en nystart att börja på något nytt. Alltså startade jag en ny blogg. Med hjälp av min vän Hanne är bloggen upprustad och redo att användas. Det kommer att vara som mitt eget klotterplank, insperation -bilder, känslor, tips, vardag osv. Alltså mest för mig själv att läsa i framtiden. Vi får se också hur ofta jag bloggar och när, ja kanske inte kommer med bilder som jag tagit själv varje dag. Ingen press. Vi får se hur det blir. Jag är iallafall 16 år gammal. Bor på 2 ställen (Täby och Österskär), har 5 syskon, jobbar som barnvakt ungefär en gång i veckan och går i Tibble gymnasium (linjen WWI, world wide information) osv. Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: KARIN

JAAAAAAAA! :) :) :)

2010-10-05 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0