Nej nu tamefan

Är det dags att blogga lite igen. Det har varit så jävla stressigt så jag har inte hunnit alls. Igår va jag i stan igen, för att i fredags sprang vi seriöst in i tre affärer och sen va det bara rush hem. Igår fick jag iallafall med mig lite saker också, men lilla powerbrain-klara tog mina påsar när hon gick av tåget, fråga mig inte varför. Så hon ska lämna dom till mig idag haha. Efter stan hade vi gäster sen drog vi till Ebba. Där rullade det in en jävla massa människor och sen vid 1 tiden drog vi hem. När jag kom hem hittade inte jag min kladdkaka som jag hade sparat. Jag fick seriöst damp och blev så frustrerad så att jag drömde om att min familj åt upp den. När jag vaknade skrek jag iprinicip "VART ÄR MIN KLADDKAKA" min mamma hade plastat in den så fint och den låg låååångt in i kylskåpet. Inser nu att jag har ett hemskt sockerberoende... OPS. Idag blir det till att läsa den här jävla boken, Den utstötta. Den ska vara utläst tills imorgon och jag har ungefär drygt 200 sidor kvar. KUL. När Klara har lämnat mina grejer ska allt fotas och läggas ut i bloggen. Hejhej.


Från igår... Rebecca och Hedvig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0