BIG SORRY

Hej mina älsklingar. Big sorry för att jag inte bloggat ett skit, men seriöst jag har verkligen pluggat HELA JÄVLA TIDEN. Känns som man får en mental breakdown av allt plugg. Men nu som grädden på moset är det höstlov, och tro mig -Det är välförtjänt. Fick IG på mitt samhällskunskapsprov, sorgligt. Men när man har 4 prov på en vecka är det banne mig okej. Vad har hänt annars? Iprincip ingenting, har träffat kompisar, ätit lite för mycket på McDonalds och så, som vanligt alltså. Igår var vi på en OTROLIGT SPÅRAD fest (skämtosido) i Enebyberg. Sen sov Clara hos mig. Idag ska jag vara barnvakt åt Agnes och Edvin, är där nu. Ska vara barnvakt ett dygn, party!!!


Jag och älsklingen Fanny, väldigt seriös hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0