#¤%&/()=?

hej alla coola climb läsare! CC suuuuuger mutta på att blogga, så självklart ställer jag upp med lite update (a). Okej update senaste dagarna då: Carros liv består tekniskt sätt bara utav plugg (enligt henne) tvivlar jag dock starkt på eftersom hon fick sitt tredje IG idag (hipp hipp huraaa!) Carro, du e verkligen SÄMST. Hur som häst, i helgen ska jag och carro hänga, hihi fan va coolt de där lät då xP carro vad gör vi? DÅ KÖÖR Vi! på lördag ska vi till en kompis i djursholm och på fredag antagligen till the city! Okeeej, va mer då? inget tror jag! Om carro fortsätter i den här stilen med bloggandet lär ni få ser mer från mig här! xoxoxoxox


En vacker bild att vila ögonen på :) du e bäääst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0