TIPS!


Det här är faktist genialiskt!! Om man har t-shirtar man knappast använder som sitter fult, lite halvslappa, urtvättade så är det bara att ta fram saxen och klippa av dom. Jag lovar dig att tröjan blir 100000 gånger snyggare. Bär med höga byxor om du inte vill visa magen eller kör på låga jeans och ett skärp till. Jag har iprincip bara sånna här tröjor på mig. Om man inte hittar gamla tröjor i någon garderob hemma så varför inte köpa på secondhand för en tjuga? Om tröjan är riktigt stor och har långa armar kan du vika upp dom för ett snyggare resultat. Eller varför inte slå en knut på tröjan? Det här är 2 av många tröjor jag klippt av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

braa tips! :)

2010-11-13 @ 19:56:06
Postat av: colanlover

bra tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0