Planering

Nu ska jag bli en mycket mer organiserad människa har jag bestämt. Nog med IG, fan MVG här kommer jag! 1 timme dator om dagen (förutom mediaproduktionen, musik får också jag lyssna på) ska jag tagga ner till. Denna planering kommer jag ha hela veckan och kanske kommer saker läggas till också när jag får nya läxor osv. Men detta är för mig så jag kommer kunna se hur jag lagt upp allt. Lite i taget liksom.

Måndag (idag hihi): Läsa 100 sidor i min engelskabok, skriva minst en fråga av Samhällskunskaps analysen som ska in på Onsdag 00:00 senast.

Tisdag: Läsa minst 100 sidor till i engelskaboken, sedan skriva klart Samhällskunskapen, rätta och skicka in! Jag ska också läsa igenom Idrotten (prov på fre) ett ex antal gånger. Ungefär 10 sidor. Läsa igenom Engelska glosor.

Onsdag: Läsa klart engelskaboken (After the wreck, i picked myself up, spread my wings and flew away), skriva klart hela pappret som man fått om boken med en massa frågor. Sedan trycka in Engelska glosorna i min skalle och hitta vad det betyder. Läsa igenom Idrotten igen, nu ska det sitta lite.

Torsdag: Plugga galet på Idrotten, glöm inte packa kläder till fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0