Hur måru Judith? Hej påååer

Har precis sett den sorgligaste jävla filmen med Fanny. Vi låg som 2 jävla utslagna slipsillar på sängen.

Igår fick jag ett ryck och möblerade om hela mitt rum. Så nu ser det heeelt annorlunda ut. Coooozyyyy. Efter det kom Jennie och vi kollade på två filmer och mööös. Sen kom Rebecca och vi drog till en lite annorlunda tillställning utanför Åkersberga. Idag har jag varit  täby centrum och sen kom ju Fanny. Vad jag ska göra ikväll vet jag inte.


Elegi -Lars Winnerbäck

Vi står tysta framför skäl där sommaren tar slut som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
Då skulle inget bli som förr vi var i en annan division ja kunde höra höstens mörka vatten rusa under bron.
Jag skulle klara vad som helst, skulle aldrig säga nej. Och vad du anförtror åt mig, det ska jag anförtro åt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0